Μόνωση χώρου φόρτωσης

Η μόνωση του χώρου φόρτωσης πραγματοποιείται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους παραγωγής, που κανένα άλλο εργοστάσιο δεν διαθέτει στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα η μόνωση γίνεται:

  • με πάνελ ειδικά διαμορφωμένα με μηχανές CNC, που εφαρμόζονται στην οροφή και το πάτωμα
  • με πολυεστερικά καλούπια για την μετόπη, τα πλαϊνά, τις πόρτες και το πλαίσιο των πορτών
  • με ειδικά τεμάχια τα οποία είναι απαραίτητα, για την τελειοποίηση των επιφανειών και την ενίσχυση συγκεκριμένων σημείων.

Τα πάνελ που χρησιμοποιούμε αποτελούνται από πολυεστέρα ενισχυμένο με ξύλο θαλάσσης, για να έχουμε αυξημένες μηχανικές αντοχές. Βασικό τους μονωτικό συστατικό αποτελεί η εξηλασμένη πολυστερίνη, εξαιτίας της εξαιρετικής συμπεριφοράς της απέναντι στην υγρασία.

kit_monoshs_1
monvnsh

Ταυτόχρονα, τα πάνελ καλύπτουν όλα τα νεύρα του αμαξώματος, για να μην υπάρχουν καθόλου θερμογέφυρες.

Μόνωση εφαρμόζεται και στις πόρτες, με τη χρήση ειδικών καλουπιών που αφαιρούνται, για να υπάρχει αργότερα η δυνατότητα επισκευών αν χρειαστεί(αλλαγή κλειδαριάς, μεντεσέδων κλπ).

Για την επίτευξη των καλύτερων συντελεστών θερμοπερατότητας, στα ανοίγματα των πορτών δημιουργείται ένα δεύτερο πλαίσιο.

Το πάτωμα φτιάχνεται από ενισχυμένο πάνελ το οποίο έχει αντιολισθητική επιφάνεια και ενώνεται με τα πλευρικά τοιχώματα για την δημιουργία πολυεστερικής λεκάνης.

22
27-1

Στο κατώφλι των πορτών τοποθετούνται ειδικές ανοξείδωτες ενισχύσεις για την προστασία από τα φορτία, ενώ ανοίγονται οπές αποστράγγισης για να προστατευτεί ο θάλαμος από τα υγρά.

Όλες οι παραπάνω διαδικασίες συμβάλλουν σημαντικά στην καλύτερη δυνατή προστασία του αυτοκινήτου, προσφέροντας μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, καθώς και στην ασφάλεια και στην εργονομία για τον οδηγό.