Η μόνωση του χώρου φόρτωσης γίνεται με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους παραγωγής και μηχανήματα που κανένα άλλο εργοστάσιο δεν διαθέτει στην Έλλάδα.

Ειδικότερα η μόνωση γίνεται:

  • με πάνελς ειδικά διαμορφωμένα με μηχανές CNC,
  • πολυεστερικά καλούπια για την μετώπη, τις πόρτες και τέλος
  • με ειδικά τεμάχια όπου απαιτούνται για την τελειοποίηση των επιφανειών και ενίσχυση συγκεκριμένων σημείων

Τα πάνελς αποτελούνται από πολυεστέρα ενισχυμένο με ξύλο θαλάσσης ώστε να έχουν αυξημένες μηχανικές αντοχές, και έχουν σαν μονωτικό ειδικού τύπου εξηλασμένη πολυστερίνη λόγω των εξαιρετικών μηχανικών ιδιοτήτων και συμπεριφοράς της στην υγρασία. Τα πάνελς καλύπτουν όλα τα νεύρα του αμαξώματος, έτσι ώστε να μην υπάρχουν καθόλου θερμογέφυρες.

Μόνωση υπάρχει φυσικά και στις πόρτες με ειδικά καλούπια που αφαιρούνται για να δώσουν την δυνατότητα επισκευών (αλλαγή κλειδαριάς, μεντεσέδων κλπ).

Παράλληλα στα ανοίγματα των πορτών δημιουργείται δεύτερο πλαίσιο ώστε να εφαρμόζουν διπλά λάστιχα στεγανοποίησης και έτσι να επιτυγχάνουμε τους καλύτερους συντελεστές θερμοπερατότητας.

Το πάτωμα είναι από ενισχυμένο πάνελ, έχει αντιολισθητική επιφάνεια και ενώνεται με τα πλευρικά τοιχώματα για την δημιουργία πολυεστερικής λεκάνης.

Στο κατώφλι των πορτών τοποθετούνται ειδικές ανοξείδωτες ενισχύσεις για την προστασία από τα φορτία, ενώ ανοίγονται οπές αποστράγγισης των υγρών του θαλάμου για την προστασία του από τα υγρά. Με τον τρόπο που αναφέρθηκε πετυχαίνουμε την καλύτερη δυνατή προστασία του αυτοκινήτου.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΡΕΑΤΩΝ

ΕΜΠΟΡΙΑ ΙΧΘΥΩΝ

ΡΑΦΙΑ

ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ